Volg ons

Bestellen en betalen

Heb je een item gezien dat je wilt bestellen? Dat kan ;-)

Klik dan rechtsonder op Bestellen. Je komt dan terecht in je Winkelwagen. In je winkelwagen kun je het aantal items nog wijzigen, zie je het totaalbedrag inclusief verzendkosten, kun je aanklikken dat je met Ideal wilt betalen en kun je eventueel een kortingscode invullen.

Wil je nog even verder kijken, klik dan op Verder winkelen. Je item blijft dan gewoon in je winkelwagen staan. Wil je verder met betalen klik dan op Bestel deze artikelen.

Je komt nu in het scherm waar je je gegevens invult. Is jouw bestelde item een cadeautje voor iemand anders kun je een ander afleveradres invullen. Is het een cadeautje voor jezelf kun je dit overslaan.

Heb je nog vragen, of wil je dat jouw item extra leuk wordt ingepakt (dit is gratis!)? Vul dit dan in bij Opmerkingen.

Heb je de Algemene Voorwaarden gelezen en ga je hiermee akkoord, vink dit dan aan.

Vindt je het leuk om op de hoogte te worden gehouden van de nieuwe items en leuke kortingsacties? Meld je dan aan voor deNieuwsbrief.

Klik vervolgens op Ga Verder. Je komt dan in het volgende scherm waarbij je de volledige gegevens van je bestelling ziet. Je kunt dan nog iets wijzigen wanneer er iets niet goed is.

Is alles in orde? Mooi! Klik dan op Definitief bestellen. Je wordt nu gelijk doorgestuurd naar de betaalpagina van Ideal. Hier kun je jouw eigen bank invullen en direct betalen.

Jij ontvangt dan van ons automatisch een bevestiging van je bestelling en wij maken ondertussen je pakketje klaar voor verzending!

Betaalmogelijkheden

Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden aan:

  • Ideal: Betaal direct en veiligvia uw eigen bank
  • PayPal: Heb je een PayPal account? Dan kun je heel gemakkelijk en eenvoudig het bedrag overmaken via PayPal, ookmet creditcard
  • Vooraf betalen
  • Ophalen, betalen bij ontvangst (pin of contant)

 

Verzending en levering

Wij maken het pakketje voor je in orde en verzenden hem naar je toe. ‘Leuk’ zul je denken, ‘Maar wanneer ontvang ik hem dan?’. Wij kunnen helaas (nog) niet garanderen dat jij jouw pakket de volgende dag al in huis hebt. Wel kunnen we je garanderen dat je je bestelling binnen 1 á 2 werkdagen in huis hebt, mits bij het item anders staat aangegeven natuurlijk.

Wij verzenden je bestelling via pakketpost van PostNL, is je orderbedrag groter dan €50.- betaal je geen verzendkosten, onder dit bedrag zijn de verzendkosten € 7,50.  Je ontvangt dan van ons per mail de Track & Trace code zodat je zelf je bestelling in de gaten kunt houden en zo kunt zien wanneer hij wordt afgeleverd.

Past jouw bestelling door de brievenbus en is het bedrag lager dan €50.-? Dan verzenden wij jouw bestelling per brievenbuspost en zijn de verzendkosten €3,50. Zo wordt je bestelling ook niet onnodig duur!

Je ontvangt van ons altijd het track & trace nummer van jouw bestelling zodat je precies kunt zien wanneer jouw bestelling bezorgd wordt. Bij brievenbuspost krijg je geen track & trace code.

Ruilen en retourneren

Eindelijk is jouw bestelling binnen! Maar…de maat is toch niet helemaal goed, of de kleur is niet wat je ervan verwacht had. Kan gebeuren! Stuur ons in dat geval even een mailtje (info@eponia.nl)  en stuur ons binnen 14 dagen (gerekend vanaf de besteldatum) de bestelling terug. Wij sturen dan jouw nieuwe item (mits deze op voorraad is) naar je terug! Het spreekt voor zich dat je item ongedragen en onbeschadigd en in de originele verpakking (ook voorzien van kaartje) moet zijn, anders kunnen wij hem niet terugnemen.

Wil je het item ruilen tegen een heel ander, nieuw item? Ook dat kan binnen 14 dagen vanaf de besteldatum! Stuur ons in dat geval ook een mail (info@eponia.nl) envermeld in de mail je naam, ordernummer en rekeningnummer. Stuur ons dan het item retour (ongedragen, onbeschadigd in originele verpakking en met kaartjes) en we storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen naar je terug. De verzendkosten van jou naar ons komen voor je eigen rekening.

Het nieuwe item bestel je dan vervolgens in de webshop, je ontvangt dan gelijk een orderbevestiging. Het spreekt voor zich dat je van ons dan een éénmalige code krijgt waarmee je dan voor je nieuwe bestelling geen verzendkosten hoeft te betalen.

En wil je gewoon je geld terug? Ook dit kan! Stuur ons dan een mail (info@eponia.nlwaarin je je naam, het ordernummer en je rekeningnummer vermeld. Nadat we je item hebben ontvangen, storten we het bedrag binnen 14 dagen naar je terug. De verzendkosten van jou naar ons komen dan wel voor je eigen rekening. En ook hierbij spreekt het voor zich dat het item ongedragen, onbeschadigd, in originele verpakking en met kaartjes moet zijn.

Let op;
Sale artikelen kunnen niet meer geruild of geretourneerd worden!

Wanneer je een retourzending hebt aangemeld blijft deze jouw verantwoordelijkheid totdat deze bij ons is aangekomen. Jij draagt dus ook de verantwoordelijkheid voor het tijdig (binnen 14 dagen vanaf de besteldatum) retour sturen, het juist frankeren, in een geschikte verpakking versturen zodat de zending niet kan beschadigen etc.

Retourzendingen die niet, of niet voldoende zijn gefrankeerd, nemen wij niet terug.

Privacy

Je mag uiteraard van ons verwachten dat wij zeer zorgvuldig omgaan met jouw gegevens. Voor meer informatie hierover kun je terecht bij Privacy, bovenin de Home pagina.

Klachten

Heb je een klacht? Deze nemen wij uiterst serieus! Mail ons en vertel duidelijk je klacht en stuur, indien mogelijk, een foto mee. Wij beantwoorden je klacht binnen 24 uur en zoeken samen met jou naar een passende oplossing. Wij willen immers dat je tevreden bent en blijft. Mocht je je klacht bij een onafhankelijke partijwillen melden dan verwijzen wij je naar de Stichting Geschillen Commissie(SGC). Wij zullenaltijd meewerken om een passende oplossing te vinden.

VD20